SOMMMARLOV!!!!!!!! :D.

Hej alla!
DizzeD här ;).
Jag vet att vi inte har skrivit på typ.... Nästan megalänge!
Men..... Jaja! Det är ju sommar så.... :D.
Jag ska försöka att skriva lite till ;).
Men.... Iallafall.....
"NU ÄR DET SOMMARLOV!!!! JIPPI!"
Det skulle säkert Kirby8 säga nu ;).
Men det riktiga sommarlovet börjar egentligen imorgon! ;).
(P.s. Jag skrev detta inlägg Söndagen den: 12/JUNI - 11)
Sommarlovet börjar väl imorgon FÖR att nu har det ju varit: Lördag och Söndag!
Och Lördag och Söndag då är det ju helg! ;).
Sååå...... Ja! Det är bara helg nu! Sommarlovet börjar imorgon! ;).
Jaja..... :S........ Imorgon kommer nog ett inlägg om Panfu!
Hejdå alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0