Skolan idag, Kalle Och Choklad Fabriken och mumz :P.

Hej alla!
DizzeD här igen ;).
Jag ligger i sängen.... Men jag har en bärbar dator i knät! :P ;).
Så jag bloggar lite nu! :D.
Jag har än inte hunnit göra fler bilder till bloggen..... Men det ska inte detta inlägg
handla om nu! :D ;) :).
Jo: I skolan idag så var det jätte roligt!! :P :D ;) :).
Först skulle vi få några papper som vi har målat på och grejsat med i skolan som vi skulle få hem :P :D.
Sen så skulle alla äta frukt, och sen så skulle vvi gå på en konser :P ;).
Dom sjöng på konserer ;) :).
När konserer var klar så gick alla till skolan igen :P ;).
Och då när vi var i klassrummet igen så såg alla på film :P ;) :).
Det var filmen: "Kalle I Choklad Fabriken" :cool: :P :D.
Asså..... Allvarligt, man blir vääldigt sugen på godis när man ser den filmen, Azzå! ;).
Sen så gick vi och åt lunch :P.
Det var: Potatis med köttbullar som var stora och långa och kykling-klubbor ;) :P och grönsaker :P ;) :D :).
Sen var det en liten rast, då lekte jag med Paolina9! ;) :) :D.
Sen gick vi in till klassrummet igen, då såg vi rästen av filmen ;) :) :P.
Så nu har jag fått måånga "Kalle Och Choklad Fabriken" Låtar som jag tänker på nästan hela tiden! :D ;).
"Hihi haha hoho! Willy Wonka, Willy Wonka - en man som gör choklad! Willy Wonka, Willy Wonka får vi höra ett hurra?."
Hehe ;).
När vi hade sätt klart filmen så slutade skolan ;).
Så nu är det lov i 6 dagar! :D ;) :).
Oj juste! Efter lunchen på skolan så fick vi äta: Tre sorters Chips och Popcorn! ;) medans
vi såg fortsättningen av "Kalle Och Choklad Fariken" ;) :) :D.
Och idag har vi börjat att öppna min pool! :D :D :D.
Nyss har jag sett klart: "Wall-E" Filmen ;) :).








(Jag ska lägga till Wall-E bilder till detta inägg senare, Ok?).
Det här inlägget var skrivet: Den Första Juni 2011! :D ;) :).
Men nu ska jag nog sova........ :tired: .
Ses alla! ;) :). (Gäääsp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0