På MSP -----> Pirat Tävling! :) :D.

Hej alla!
Kirby8 här ;).
Jo....... Jag tänkte skriva lite om MSP ;)   MSP  = MovieStarPlanet) ;) :).
Jo: Det är Pirat tävling nu!! :D ;) :).

Hihi ;) :) :D.
Såhär ser jag ut som pirat på MSP ;) :

Jag är faktiskt nästan rik.... :S .....
Jag har slösat nästan alla mina pengar på MSP på Pirat Kläderna.... :S ......
OCH en skattkista!! :D.
Nu behöver jag bara samla lite pengar på MSP på några Animeringar ;).






'
...... Hehe ;).
Bli gärna vän med mig på MSP! Jag heter (Som ni kanske redan vet) : Kirby8

Vi ses, alla ;).


Kommentarer
Postat av: jasmin

hur får man smileysarna? kram jasmin

2011-06-06 @ 21:28:31
URL: http://jassefrohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0