Jag VILLE blogga igår!

Hej alla!
Dizzed här ;).
Ja..... Jag VILLE värkligen blogga igår!
Men då funkade inte Internet! :(.
Så jag kunde inte bogga då igår! :(.
OCH så kunde inte jag gå in på Panfu och ta några bilder på Panfu! :(.
Mmmm...... Men nu vet ni ju det! ;).
Jag har nog inte gjort ett inlägg med bilder på så..... Här är några bilder
jag redan hade ;) :
Det där var på våren...... Jag glömde att visa den bilden..... :S.
Men: Som sagt......
JAG MÅR ILLA AV ATT HÖRA DET DÄR ORDET: "Städa"!!!!!
Ja..... Woody..... Det vet alla redan ju!
Alla utom alla bloggläsare.... :tired: .
Men nu vet alla ju det! ;).
Ähh..... Det var inget :S ...... Men kolla:
Jag är ju sur där, Ser ni väl? :mad: .
Men Wooddy??? :S......... Vem är den där......
Tjej Woodyn..... Till ..... Höger -------------->
DET är Milla! :tired: . Du mins väl att hon hälsade på när vi städade i full fart?
Nej :S..... Men Ok! Då vet jag iallafall ;).
Här är bilden fast större:
Jaja..... :tired: ...... Nu ska jag gå och äta frukost!
Gör det du! ;).
Så..... Jag går då.....
Ok!
Hejdå alla!
Ja... Ok.... Hejdå alla! ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0