FYRA!!! BARA FYRA Pandaservar kvar?? :S

Hej alla! ;).
Asså....... Det här blir ett ganska kort inlägg..... :S....
Men jag ska sen göra ett annat inlägg med Panfu med bilder i ;).
Men idag när jag loggade in på Panfu så skulle jag välja Pandaserv ;).
Men det fans bara FYRA pandaservar kvar :O.
Kolla:

Dom har till och med tagit bort BollyLand :(.
Så....... Nu..... Av dom Pandaservarna SOM FINS kvar.... Så......
Är nog "Dreammountai" Min favorit hittils ;).
Jaja..... Det var nog allt...... Vänta.... Rosi??
Jaa....... Vad är det?? -.- ....
Vilken är din favorit Pandaserv just nu då?, när Bollyland är borta?? :S.
Hmmm............. Då är det nog......... Bollywood :cool: .
Hehe.... Ok ;).
Woody???
Ja?? -.- ...
Vad är din favorit pandaserv nu?? ;).
Pandaland -.- .... Det är Millas också :love: :D.
Jaa.... :S...
Fluffy?? Lolo??
Min favorit pandaserv är: Pandamonium! :P.
Min är: Pandaland ;).
Och........ Red Bolly??
Min är också: Pandamonium -.- ...
Jaja...... Det var allt... :).
Hejdå alla! ;).



P.S. Ämmm.......... Ibland funkar inte HTML färg texten såå...... Ni kanske inte direkt ser vem som är vem... :S.
Men kolla:
Rosi har sånn här stil just nu! (Ändrar sen till rosa ;)).
Woodys stil är sånn här stil just nu ;) (Ändrar sen till blå). 
Fluffys stil är såhär just nu! (Ändrar sen till orange).
Lolos stil är såhär just nu! (Ändrar sen till lila).
Redbollys stil är såhär just nu (Ändrar sen till röd).
Hehe ;). Ha en bra dag ;).
//RedBolly.... -.- ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0