zoo del 2 (skriven av dizzed)

Innan jag skriver fortsättningen så ska jag bara skriva en
sak: sagan heter zoo. Så nu ska jag skriva fortsättningen:
Alla människor blev jätte rädda det fanns ju:
Tigrar, Lejon, Pantrar och massor av andra snälla
och farliga djur. Människorna blev livrädda men
dom behövde inte vara rädda för att djuren var
snälla dom bara såg farliga ut. Men en flicka
var inte alls rädd för djuren hon kunde mycket
om djur. Hon märkte att djuren inte ville vara på
zoo. Hon märkte okså att ett lejon hade ett barn
i magen. Hon kunde jätte mycket om djur. Djuren
hörde att flickans pappa ropade på henne. Flickans
pappa sa hennes namn. Flickans pappa sa -kom nu
Maja djuren är farliga. Då sa flickan -jag kommer
men djuren är inte farliga. Pappan sa -jo det är dom
kom. Flickan sa -okej då. Men då kom det ett jätte
farligt djur. Det var dimma över allt så människorna
och djuren kunde inte se vad det var men dimman
försvan nu och då såg människorna och djuren vad det var.
Det var livsfarligt mot djur och människor och inte alls snällt.
men vad var det? (fortsättning följer.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0