vill ni bli med i panfu sagan?

Hej allihopa. Om ni har en panda på panfu
så kan ni om ni vill vara med i panfu sagan :D.
Jag hoppas att non av er kommer med i den. Om
ni vill vara med i den så kan ni logga in imorgon alltså
söndagen den 16/1-11 klockan 3 och 4 (inte 5) i panda
världen bollyland om bollyland är full så tar du kidspanda
(som vanligt :D ) Mött mig då i slottet eller i djungeln eller
i min träkoja som inte är låst. Jag kommer att fråga er i panfu
imorgon och ni kan välja att spela mellan: en skolelev, fröken
i skolan, Lovas nya vän som lämnar henne till den onskefulla
trollkarlen (om det ens hender), den onda trollkarlen, en mystiskt
panda, mannen som prattade med Lova på panfu sagan del 3 när
Lova blev rädd för ormen och massor av mer. Jag hoppas att ni
kommer p.s. om man ska vara Lovas nya vän som lämnar henne
till den onskefulla trollkarlen så måste man ha klarat äventyret
den mystiska isdiamanten och om man ska vara den onda trollkarlen
så måste man okså ha gjort äventyret den mystiska isdiamanten och
det kanske går för mig att logga in på panfu klockan 4 imorgon (kanske).
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0