Vilka spel jag spelar och namnen på dom

Hej allihopa. I morgon kommer jag nog inte att skriva i bloggen
på kvällen eller vilken tid det var för att jag ska se filmen Trassel
i morgon. Jag tänkte bara skriva vilka online spel jag har spelat och
vad minna figurer på spelen heter:
Panfu:
dizzed.
Lpso:
Pingu.
Club penguin:
(vill ej berätta).
Stardoll:
mitt panfu namn fast stora: D.
Hej hej jag är okså med. Den här tjocka och svarta texten är nästan alltid jag: Kirby8
och den normala texten är dizzed.
Ja :).
Nu ska jag skriva vilka spel jag är meddlem i och vad dom heter:
Panfu:
Kirby8.
Lpso:
Jag har inget djur där än men jag kommer kanske att få ett.
Club penguin:
Har ingen men jag ska göra ett som kanske ska hetta: Godis :D.
Stardoll:
Ska göra en stardoll snart :).
Ha ha kul :).
Ja men jag har ingen figur eller vad det är på nånting förutom panfu.
Ja men du kanske kommer att vara meddlem i dom online spelen ;).
Ja ;). När jag gör en så skriver jag om den direkt ;) :D.
Ja.............................................ajdå..........wups........
Vadå???.
Ääämmm..........Vi skriver ett annat inlägg nu och då kan jag skriva varför jag sa så.
Ok ses sen.
Ja. Hejdå allihopa.
Ja hejdå allihopa :D.

Och jag:

:D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0