Vi får ta det i morgon istället + pigg eller vaken?

Hej allihopa.
JA hej ;).
Ja he he jag och kirby8 får skriva det inlägget......aaahhh jag bärettar bätre
istället.
Jag kan berätta ;). Du ser ju att ha det litte jobbigt :-/ =/.
Ja men det är bara att jag är trött. Det är ju sent.....Tror jag men i alla fall så
är jag lite/mycket trött :tired: .
Jaha men jag är pigg :D jag undrar varför just ordet: (pigg) heter pigg?
Det låter ju som gris på engelska (pigg) (pig) pig betyder gris på engelska....
Jag tror i alla fall att det stavas så :-/. Eller hur dizzed? dizzed???
ZZZZZZZZZZZZZZZZ.........ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.
Ja toppen nu har dizzed sovit :mad: . Jag får väl veka henne hi hi hi hi ;) :D.
Ok jag ska ställa en vecka klocka vid hennes öra och............. :mad: den funkar ju
inte ens :mad: . Jag får skrika då.
..............DIZZED VAKNA ALLA LÄSARE VÄNTAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aahhhh va åååhhh vad hände?
JA DU SOV NÄR VI SKULLE SKRIVA I BLOGGEN!!!
Ojdå....Förlåt.
Det gör ingenting ;) så nu kan jag berätta varför rubriken heter: Vi får ta det i morgon istället + pigg eller
vaken?
det är för att jag och dizzed skulle egentligen skriva ett annat inlägg men vi skriver det
inlägget i morgon istället ;).
Jag är så trött :tired: men jag vill skriva i bloggen......Men sängen är så mjuk och kudden är
jätte skön när man puffar på den :).
Åååhhh dizzed sluta ;), jag slår vad om att du kommer att sova ändå :cool: .
Mmmmm men jag slår vad om att du kommer att bli trött och sova okså :cool: .
Åååhh men sluta ;). Jag kommer aldrig att bli trött och sova när vi skriver ett inlägg till bloggen ;)
:cool: .
Ha ha.........Måste hålla mig vaken men är så trött :tired: zzz Nej.....tur jag han inte somna.
Ha ha ;) jag är inte ens ett dug trött nu :cool: . Vänta vi gör det med ett pris :cool: .
Vadå pris?
Ja alltså den som inte somnar får ett pris :cool: som att den som somnar blir en bärsänt till vinnaren
:cool: .
Ja jag hoppas att du gillar att servera räkor med en bricka :P för att det är min pandas på panfus favorit matt.
Blä ursh jag gillar inte räckor.........Men det blir nog du som somnar du är ju trött nu :cool: .
Va!!! Nej lysna noga nu..........När du sover så ligger du så skönt på en puffad kudde och täket gör dig varm
och sängen är SSÅÅÅ mjuk gäsp..........ZZzzzZZZZzzzzzZZZ Ha ha skämta jag sover inte :D men jag är trött :tired: .
Kirby???
......JA!!! Hon sover på golvet..........Ok jag ska skriva hur exakt hon ligger :D.
Hon ligger på golvet ihop med benen och har tummen i munnen :D på golvet.
Ha ha........ZZZZzzzzzZZZZZzzzzzZZZZZzzzzzzZZZZZzzzzz.
Hej alla wups så det är så här man skriver ett inlägg :D oj juste jag måste pressentera mig:
Jag är kirby8s tiger bolly i panfu och nu sover kirby8 och dizzed på golvet :D. Kirby8 tog med mig till dizzeds träkoja och det är där vi är ;). Jag skulle bara kolla hur det käns och sånt att skriva ett inlägg :D. Jag valde non sne
text som ni ser......Jag vet inte varför men jag tyckte att den var finnast ;). Ojdå jag måste nog lägga mig
är så trött :tired: . Ja ja jag ska fråga om jag får vara med i bloggen någon annan dag :D.
Ja ja hejdå allihopa.
Hhhmmm hur läger man till en bild då??? Aha nää det var fel men vänta nu.....Jag ser ju en bild grej....
Hhhmmm ja ja jag tror att dom här bilderna är rätt:

och:

Nej förlåt.....Fel bild och jag vett inte hur man tar bort den????
Ja ja här tror jag är kirby8s bild:

Ja!!! Tog rätt.....Ja ja hejdå ijen ;). Nu ska jag sova på golvet i mitten av kirby8 och dizzed.
ZzzzzZZZZZzzzzzzZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0