vem van egentligen?

Hej allihopa. Kirby8 här :). Dizzed kommer snart och hon
berättade varför hon sa.......Det där på förra inlägget. Det
var för att: vilken van på inlägget från igår alltså vilken var
vaken och vilken sovde? Nu kommer dizzed. Vi valde att skriva
det här inlägget i min träkoja på panfu. Dizzed är på väg nu och
nu plingar hon på dörren :). (pling plong).
Kirby8 det är jag: dizzed. Öppna dörren.
Ok.
Hej allihopa......Wow du har skrivit mycket innan jag kom.
Hi hi ja.
Men vilken van. Vilken somnade och vilken var vaken?
Ha ha ha ha Jag vet vem det var :cool: .
Ok vilken? Men det var säkert jag :cool: .
Ok jag minns inte därekt.......Ok jag minns inte.
Men ååååhhhh hur ska vi nu veta.......Och varför ser min tiger bolly glad ut?
Alltså konstigt glad på ett konstigt och onskefullt sätt......Typ.
Öööö.......Va.....????? Jag förstog ingenting???? :question: .
Men kolla på min tiger bolly då!
Ok. Wow han ser konstigt på ett glatt och onskefullt sätt!
Ja jag sa ju det.
Hörö.
Tiger bolly?
Ja det är jag ju :). Jag är din tiger bolly och jag vet vem som somnade först :D.
Ok. Vilken?
Ja vilken?
Det var...........kirby8 :P.
Va!!! Inte jag :mad: .
Jippi och du kirby som sa att jag skulle somna först av alla i min träkoja.
Ja men :bigeyes: det var inte vi två som var dom ända i huset :bigeyes: .
Va.....Oj din......tiger bolly var ju med......Han vinner.
Ja :D. Ni får vara minna bärsänter......Men hur länge???
Ett År :tired: .
Yes!!! :). Jag älskar eran tävling om den här saken :). Ni får vara minna bärsänter i ett helt år :D ;) :P.
Ja :tired: .
Bravo :mad: jag måste vara en bärsänt i ett helt år :tired: . ÅTT EN BOLLY!!!
Ha ha ja.
Jag måste gå hem nu jag har glömt bort att ta hand om minna små husdjur.
Ok hejdå jag måste ändå villa för att bli en bärsänt :tired: .
Ok :P. Hejdå allihopa.
Hejdå allihopa.
Hejdå allihopa.
och
Hörö jag vill okså ha en sån :mad: fixa en till mig på efter middagen ;).
Åååhhh kom ijen :tired: .
Ha ha :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0