vänner i panfu

Hej allihopa. Igår var jag ju inloggad i panfu och
jag träffade min vän kirby8 och en till vän, jag vet
inte om jag får skriva hennes namn i bloggen men
jag vet i alla fall att jag får skriva kirby8 i bloggen,
det är ju kirby8s blogg med. Här är en bild på dom:
I kirby8s träkoja :thumbup: . Ja jag och kirby8 han inte göra nånting på bilden :blush: .
Jag hadde ju nonting med 800 vänner på panfu :blush: (nu har jag nonting med 1000 :blush: ).
Ja jag ska nu gå ner och äta frukost men jag skriver (säkert sagan) senare efter frukosten kanske???
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0