typ en hemmlig sak i panfu

Hej allihopa. Jag har hittat en grej
sen jag loggade in på panfu. Det är
typ en hemmlig grej för att många
inte har set den. Det är en: grön grej
med en röd pil på. När du inte hinner
läsa vad en annan har sakt i panfu
så kan du klicka på den. Då ser du
sakerna alla andra har sagt bra va.
Bilden i den här bloggen är den gröna saken
med en röd pil på. Kom ihåg det här när
du inte hinner att läsa vad en annan panda
i panfu säjer. :P Hejdå allihopa :D :)
Skärmbild över Panfu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0