Tips

Hej allihopa. Nu är jag hemma från kattutstelningen och
om ni har trågigt och har ingen ting att göra så kan jag ge
er lite Tips: Tips 1.se på TV eller läs böker. Tips 2.spela spel
eller vara inloggad på panfu (om du har en panda där?.) Tips 3.
Lek med ditt husdjur om du har ett husdjur. Tips 4.se en bra film.
Tips 5. Ring dinna vänner och fråga om dom kan komma. Tips 6.
Spela not roligt spel. Tips 7. Rita på en tekning till dig eller non annan.
Tips 8. Fråga om du får göra en egen blogg eller skriv ett tillt inlägg i bloggen.
Tips 9. skriv ett brev till en vän (kanske ett hemligt brev???.) Tips 10. gör överasskningar
till vem som helst. Tips 11. Gör dom sakerna du brukar att göra. Tips 12. om du har en
egen mobil så kan du smsa till dinna vänner eller non annan. Det var dom tipsen jag
kommer på nu men om jag hittar på ett tillt tips så kan jag skriva det i bloggen.
Du kan ju okså läsa andras bloggar som min och alla andras. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0