super Mario. Min lista

Hej allihopa. Jag tenkte bara skriva lite mer i bloggen
och meddans jag tenkte vad jag skulle skriva om. Så spelade
min syster Michelle och hennes bästa kompis Kelin. Dom spelade
Super Mario galaxy2 eller vad det hette och då kom jag på att skriva
lite om spel och sånt om Super Mario. Här är min lista om vilka jag tycker
mest om på Super Mario: 1 Yoshi. 2 Mario (han räddar ju alla.) 3 sjärnorna.
4 koppa troppa (den gröna sköldpaddan.) 5 luigi (han räddar ju okså alla ibland.)
och den jag hattar av alla i Super Mario är: Bowser och bowser junior och ibland
alla andra onda varelser. Jag tycker att Super Mario spel är jätte kult men svårt
ibland och många tycker nog att Super Mario spel och sånt är jätte kult okså :D.
Jag gillar Yoshi mest av alla för att jag tycker att han är: sötast, han kan sluka up
nästan allt,han hjälper Super Mario, han är grön (nästan en av minna favorit färger)
och han är snäll och hjälper mycket och ibland okså räddar världen tror jag. Jag gillar
Bowser ibland alltså jag hatar honom på spelet Super Mario för att han är så elak då.
Men han ser häftig ut ibland. Så jag gillar honom ibland men hattar honom på spelet
Super Mario. Jag hittar inte på not mer att skriva men jag kanske skriver not mer snart hejdå allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0