snart en spännande panfu saga :D

Hej allihopa. Snart kommer det en saga om panfu den
handlar om mig och kirby8 alltså vi är andra personer
som spelar andra till exempel: kirby8 är en ond häxa
jag är en trollkvinna det är bara kamaria som kan rädda
oss från att vara ond. Fast så ska det inte vara det handlar
istället för:en flicka (flickan är kirby8) flickan
blev alltid mobbad eller not elakt varje dag på skolan men
på en dag så såg hon ett blont hår bakom en buske. Det såg
ut som att non spionerade på henne. Den sagan kommer snart=)
och det kommer bilder från panfu på den sagan =). Jag vill skriva
sagan nu super mycket :D :) men jag kan inte............Eller jo :D
jag kom på att jag kan skriva sagan nu fast då är det ingen bild tyvär :(
men det gör väl inget eller? jag ska ju bara skriva lite pytte lite =) hejdå
allihopa. SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0