skola imorgon ;) :S :) :D :tired:

Hej allihopa. Jag är kirby8 nu alltså dizzeds bästa
kompis på panfu. Förlåt att jag inte har skrivit not
men nu skriver ju jag. Rubriken heter skola imorgon
och massor av smileysar. Det är för att jag och dizzed
ÄLSKAR skolan. Men skolan kan okså vara jobbig ibland :tired:
Jag kommer säkert att vara jätte trött imorgon mitt på dan!!!
Varför måste skolan vara så tidig :question: det är ju menningen
att man ska årka allting i skolan!!! Undrar varför hhhmmm..........
Jag kommer att skriva 1 eller 2 eller 3 eller 4 eller fler inlägg
senare. Det som är säkert är att jag kommer att skriva Tävling
nummer 2 senare  idag. Jag har fått en bild som jag lägger i alla
inläggen på slutet alltså dizzed har ju den här:

och jag har fått en sån av dizzed på min panda på panfu :).
Min panda på panfu är inte en guld panda så att det är ingen
färg på min panda på panfu. Jag måste gå nu men jag skriver
mer senare idag. Hejdå allihopa.
P.s. så där ser min ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0