sagan nummer 1 (skriven av kirby8)

Hej innan jag börjar att skriva sagan
så ska jag bara skriva lite i bloggen
jag är dizzeds bästa kompis på panfu
som heter kirby8 och jag får skriva 1
delen i sagan (tack dizzed) så sagan
hetter djurens äventyr och den handlar
om djur som rymmer från zoo. Ok nu
ska jag skriva sagan: Det var en gong
massor av djur som bodde på ett zoo.
Djuren hadde så trågigt och det var varmt
ute. En dag så sa en papegoja att det fanns
en utgång. Alla djuren ville ut (men hur?)
Det fanns ju massor av vakter som vaktade
men lite senare så gick alla vakterna på en rast.
men dom glömde att stänga grinden
-Kom nu vi hinner ut. Sa papegojan
alla djur sprang ut jätte fort och helt
plötslikt så var alla djuren ute från zoo
(fortsättning följer......)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0