så du förstår........

Hej allihopa här är minna sagor och bärätelser
det är inte bara jag som skriver sagorna
det är okså minna vänner. =) :-)
Sagorna kan vara sorjligga,
roliga,spännande och jag hoppas
att du kommer att förstå sagorna=)
om du inte förstår dom så kan
du komentera min blogg =)
och det här är ju ingen saga
eller bärettelse. Ibland kan
du om jag inte hittar på
not att skriva i sagorna så
kan du je mej tips på panfu
(om du har en panda där?)
hejdå allihopa p.s. hoppas
att du tyker om sagorna och
i panfu har jag en woody som
husdjur =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0