Roliga timmen :D.

Hej allihopa. Jag har småsjärnorna i min skola (mer känt som roliga timmen :D).
Det man gör på småsjärnorna/roliga timmen det är att man är i en grupp (man
får inte bästema vilken grupp men det är ändå kul) och sen så ska man välja 3
låtar som någon får mimma till och så kan man: spela el-gitar på låtsat, trumma
på trummor på låtsas, sjunga på låtsas alltså mimma och att dansa. Jag tyker att
det är jätte kult och jag är i samma grupp som min bästa vän är i :D. Men det är
okså pinsamt för att man har alla dagar i veckan (förutom helgen så klart) och på
fredagarna så ska man visa up allting man har övat på till hela klassen :bigeyes: .
He he, det var det jag skulle skriva nu men jag skriver mer i morgon efter skolan.
Hejdå allihopa. P.s. Jag kan skriva en låt som min grupp ska ha på småsjärnorna/
roliga timmen det är Lady Gaga med pokoface och den sjunger jag, min bästa vän
och en annan det kommer att bli jätte pinsamt det kan jag lova dig :blush: .
Jag skriver mer hur jag lykas med småsjärnorna/roliga timmen på fredag när jag
ska visa up det med min grupp :blush: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0