problem med tävlingarna

Hej allihopa. Jag har ett problem med tävlingarna
det är att det kanske bara kanske kommer det ett
pris till den som vinner men jag vet inte. För att jag
vet ju inte hur man skickar ett pris till den som vinner :question: .
Jag tror att vinnaren inte får ett pris men nånting får den kanske.
Vinnaren kanske får ta en bild på sig själv eller nånting annat i
vinnarens hem och skicka det till min blogg och då kan jag sätta bilden
på bloggen men bara kanske. Vi får se hur det blir. Ja ja. Hejdå allihopa.
P.s. Nu ska jag föra kirby8 till undervattens skolan :D. Jag hoppas att kirby8
är inloggad på panfu så jag kan göra det :S. Kirby8 om du läser det här så
kan du logga in på panfu nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0