p...........Hemliga namnet

hej allihopa. Jag träffade en som hette P........Juste jag
kom på att det är det hemliga namnet :cool: .
Vad är det hemliga namnet för not?
He he det får jag inte bärätta ha ha :D.
Men kom ijen jag kan väl få veta.
Näe ingen får vetta :D.
Juste den svarta och tjocka texten är kirby8 i panfu jag har okså
en hemlighet om henne men den kommer jag kanske
att skriva i bloggen :cool: .
Hörö, jag har en hemlighet om dig :ccoolt:
Ha ha :D om du ska göra den coola smileysen så
ska du skriva cool inte ccoolt ;D.
Åååhh he he........:blush: .
Ha ha men du vet väl vad det hemliga namnet är va? ;).
Nej jag har ingen anning :question: .
Ha ha tänk efter nu: vem träffade vi på panfu idag? ;).
Minns ej hennes/honoms namn :question: .
Kom ijen nu kirby det är en hon och hon börjar på p......9 .
p......9?
Ja hennes namn slutade på nio så klart.
Aha.......Jag vet ej.
Ha ha du alltså kom ijen det borde du minnas ;).
Va!!! Nej jag minns inte kan du inte siga.......Bara till mig kom ijen jag
lovar att inte bärätta för någon i panfu ;).
Alltså när var den senaste hemligheten jag bärättade för dig och du sa inte till någon.
Det var........Em........Ööömmm.......ääähhh...... Aaahhh sig det inte då :mad: .
Ha ha visste det och nu ska jag siga en hemlighet för dig som straf för att du bärättade
till alla i staden i panfu om julius24 och panfu_Bonce Det skulle faktiskt vara kul om dom fanns :mad:
Hörö sig inte min hemlighet till alla läsare :mad: Du sa faktiskt att många läser bloggen men dom
skickar inga kommentarer :mad: .
Kirby var glad att dom finns och läser våran blogg ;).
Ja jag är jätte glad att dom finns och läser våran blogg ;) men jag vill inte att dom ska veta min
hemlighet.
Du, du bärätade en hemlighet av min panda på panfu och du sa det till och med i staden där ALLA finns :mad: .
Ha ha det var värkligen kult ;) alla skrattade nästan i hela staden ;).
Ja och rettade mig ja :mad: .
OOOOja men.....ojdå du har värkligen rätt att skriva min hemlighet :S.
Ja här är den: Kirby8 har aldrig varit i undervattens skolan på panfu och kan ingenting nästan om matte ;).
VA!!! Jag trodde att du skulle skriva om det där med Jennie men :blush: .....Ja ja det är hämnd på mig :mad: .
Ha ha ja vad är 30+12 kirby8?
Lätt det blir...Va....Många siffror :question: Det är.....äääähhh........35!?
Ha ha jag visste det ;). Du kanske får ett STORT prov när du kommer till panfus undervattens skolan :P.
Va om jag går ditt någon gång :P.
Jo imorgon ska jag förra dig dit ;) Du har ju varit där men då leker du bara :/.
Ja em......Vad blir talet du sa till mig? :blush: .
Lätt det blir 42 så klart ;) :P.
Säkert?
Ja det är säkert tängt efter 30+10=40 ju och så är det två siffror till och då blir det 42 :P.
Ja.........VA!!!
Kirby du måste tränna i panfus undervattens skola imorgon ;).
Men tänk om det inte är någon lärare där :D.
Ja det kanske det inte är men om det inte finns någon lärare så blir jag din lärare då jag
har trännat mycket ska du veta jag är typ en av dom bästa eleverna i skolan ;) .
Åååååhhhh jag kommer aldrig undan från dig.
Ha ha ja :D.
Hejdå allihopa.
och
P.s. Nu har dizzed gått och jag undrar vad hon mennar med att jag kan vetta det
hemliga namnet =/ konstigt det kanske är en ledtråd......Ja ja jag fattar inget :question: .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0