panfu.se

Hej allihopa. Jag är inloggad i panfu nu men jag skriver medans :D.
Jag älskar att vara inloggad i panfu för då kan man ju: chatta med
vänner, gå in till andra rum, klä din panda (det kan man när man gör
en panda), ta hand om ett husdjur, göra en scen och att läsa bloggen
och många fler saker. Jag kommer snart att skriva nästa del på panfu
sagan idag men jag måste vänta tills min pappa kommer han kan bara
göra bilder och så måste ju jag planera vad jag ska skriva i sagan. Om
ni på panfu vill vara med i sagan så loggar jag in klockan 1 på efter middagen
och klockan 5 på efter middagen i panda världen bollyland om bollyland är full
så tar jag kidspanda (som vanligt). Ses då om ni vill vara med i sagan (P.S. jag
är i staden eller i djungeln eller i min träkoja då. SES då. Hejdå allihopa.
p.s. hoppas att ni kommer. Hejdå allihopa ijen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0