panfu saga del 4 (snart sista delen) :-O

Hej allihopa. Nu ska jag skriva panfu saga del 4 och det
är nästan sista delen fast sista delen är del 7 eller 8 eller 9.
Nu ska jag skriva: dom såg det här i spåkulan:
-Vi måste rädda Maja och dizzed. Sa Lova. -Ja det måste vi men vilken ska vi
först rädda?. Sa Kamaria. -Hhhmmm ja Maja är ju i STOR fara imorgon och dizzed
är bara fast på panda-kullen. Sa Lova. -Du har rätt vi går först till Maja eller?. Sa Kamaria.
-Det är det som är problemet. Sa Lova. -Hhhmmm..........vad ska vi välja!!!!. Sa Kamaria.
-Vet ej. Sa Lova. -Jag vet i alla fall att dizzed har en kraft. Sa Kamaria till Lova.
-VA!!! varför har du inte sagt det till mig. Sa Lova.
-Jag har inte hunnit. Sa Kamaria surt.
-Ok men vilken kraft har dizzed?. Sa Lova.
Men Kamaria var bara tyst med sura ögon :mad:.
-Varför är du sur?. Sa Lova lite tyst.
Men Kamaria var fortfarande sur till och med surare nu.
Lova var okså tyst så att hon inte störde Kamaria.
-Jag vet vem vi först ska rädda. Sa Kamaria entligen.
-ok vem. Sa Lova. och tittade på Kamaria.
-tänk efter nu dizzed har ju en stor kraft som hon inte tror på och
Maja kommer kanske att D+Ö imorgon. Sa Kamaria.
-Tror inte dizzed på sin kraft. Undrade Lova.
-Hon tror inte på sig själv men hon tror på andra. Sa Kamaria.
-Ok men vilken skulle vi rädda först. Sa Lova.
-tänk efter Maja eller dizzed, dizzed har krafter och Maja har ingen kraft alls. Sa Kamaria.
-Mmmmmm ska vi rädda Maja först?. Sa Lova.
-Nej vi ska rädda dizzed först. väste Kamaria.
-Ok. Sa Lova lite tyst.
-Kom. Sa Kamaria.
-Ok. Sa Lova. Dom gick till skogen där såg dom dizzed sist och letade.
Kamaria letade i en buske så hon syntes inte och Lova kollade på många saker.
Men Lova såg nys ett träd med ett gap och läskiga ögon som ibland kom och
det såg ut som att man kan gå in där.
-Hhhmmmm. Sa Lova tyst för sig själv.
-KOM. Sa Lova och tog Kamaria i handen och gick in i trä-gapet:
(fortsättning följer..........)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0