panfu saga del 3 :P

Hej allihopa. Nu ska jag skriva panfu saga del 3 :P :
Nu var det imorgon för dizzed och Lova. Lova sprang
så fort hon kunde till skolan. Nu var Lova i skolan alla
retade henne men en kom och sa: -Lova är snäll hon
lovar ju HA HA HA HA .Sa en och alla i hela skolan i alla
klasser skrattade så mycket alla sa: -HA HA HA HA LOVA
HON LOVAR NÄNÄNÄNÄNÄNÄ HA HA HA HA. Sa alla men en
sa ingenting det var dizzed hon var i samma klass som Lova
var i, det har hon alltid varit. Nu var skolan slut och Lova sprang
hem medans hon var ledsen för att alla retade henne. Men nu
skulle ju Lova hem men hon var ju ensam hemma så att hon
kunde gå vart hon ville efter skolan. Nu var Lova på vulkanen
och så kollade hon i sjärnskikaren och följde efter den gula pricken
där väntade dizzed på henne men nu var ju Lova där:
Det var en enhörning bredvid dom och en orm kollade på dom. Ormen såg elak ut
och Lova var livrädd för ormar -HHHJJJÄÄÄÄLLLLPPPP. Skrek Lova för ormen. -Tyst
non kan ju höra oss. Sa dizzed och det var en panda som kom och sa: -vad är det.
-en or.......orm. Sa Lova. -Nej ta det lugnt han har aldrig gjort illa någon. Sa han som
kom. -Jaja nu måste jag och Lova vara ensamma. Sa dizzed. -Ok he he he. Sa mannen
onskefullt. -varför sa han he he he onskefullt?. Sa Lova. -Vet inte men jag tror att han
bara luras. Sa dizzed. -ok. Sa Lova.
-Nu måste vi till Kamaria. Sa dizzed och tog Lova i handen och gick.
Nu var dom inne i Kamarias slot och Lova sa: -Hej Kamaria. Lite glatt.
-Hej vet du att du är en förlorad prinsessa i landet kidspanda?.Sa Kamaria.
-Ja, dizzed sa det till mig. Sa Lova. -Mmmmm ja dizzed hon bredvid dig eller?.Sa Kamaria.
-Ja jag är dizzed men vi hinner inte att prata så mycket för att vi ska ju tränna Lova. Sa dizzed
-Mmmm ja det har du rätt i. Sa Kamaria till dizzed.
-Nu ska vi se vilka krafter Lova har, ta fram handen. Sa Kamaria till Lova.
-Em......ok. Sa Lova och strekte fram handen till Kamaria.
-hhmmm, jag ser att du har..........vatten, vind och luft krafter. Sa Kamaria meddans hon
blundade och hållde i hennes hand.
-Min tur. Sa dizzed till Kamaria.
-Vänta lite.......Sa Kamaria till båda.
-jag ser.......oooo en förbaneldse har kommit till din vän Maja. Sa kamaria till Lova.
-det ser inte ut som om hon kommer att klara sig levande i det landet med en förbaneldse och
krig. Sa kamaria.
-MAJA vi måste rädda henne från förbaneldsen. Sa Lova.
-mmmmm det kommer att komma ett krig mellan liv och död imorgon. Sa Kamaria.
-NEJ vi måste ditt FORT innan imorgon. Sa Lova.
-JA LOVA HAR RÄTT VI MÅSTE RÄDDA HENNE. Sa dizzed.
Dom gick och gick till världen bollyland där bodde Maja.
-Det här landet är inte säkert för någon. Sa Kamaria.
-Va det ser ju så fint ut och det finns jätte rent vatten och mycket matt. Sa Lova och dizzed.
-Mmmmmm. Sa Kamaria lite tyst.
dizzed var bakom dom i leddet och Lova var i mitten och Kamaria var först.
-AAAA. Hörde dom och så kollade Kamaria och Lova bakom sig.
VA!!! dizzed var borta.
-vi måste till slottet. Sa Kamaria till Lova.
-Men varför vi kommer ju snart att rädda Maja. Sa Lova till Kamria.
-mmm men förbanneldsen börjar imorgon inte idag och vi går hit sen. Sa Kamaria.
-ok. Sa Lova.
Kamaria och Lova var i slots tornet nu och kollade i Kamarias spåkulla.
Det här såg dom där:
-HJÄLP. Sa dizzed.
(fortsättning följer......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0