panfu saga del 2 :)

Hej allihopa. Nu ska jag skriva fortsättningen av sagan:
Lova har 3 skolväggar en av dom så måste man gå till
staden och sen får man gå långt borta till stranden, där
finns undervattens skolan men man måste alltid ta på
sig en dykardräkt för att komma ditt. Den andra skolvägen
är att ta bussen men Lova blir alltid retad där :( så hon går
till skolan (synd) :(. Den tredje skolvägen är att man måste
gå igenom djungeln den skolvägen tog Lova. Men Lova såg
ett blont hår i en buske där djungeln var. Det såg ut som att
någon spionerade på Lova men sen såg Lova hela ansiktet
Det var en gul panda i busken (Lova är den rosa pandan).
Lova är nu i skolan hon suckade tyst så att hon inte märktes.
Nu var skolan slut nu gick hon hem samma väg i djungeln.
Men innan hon gick hem så såg hon en träkoja som såg ut som
en igloo. Lova gick in i den, den såg så konstig ut så hon kollade
noga inne i träkojan/igloon. Träkojan hade nästan ALLTING ett disco
ett cafe bord och massor av mer saker:
Wow vad mycket det fanns. -He He He. Hörde Lova nys.
-Va.....Väm är du. Sa Lova lite tyst men den hörde. -Ser du
inte mig? ja ja jag går väl fram då. Sa rösten tillbaka och helt
plötsligt kom en tjej fram. Det var samma tjej som kollade på
henne i djungeln:
-Hej jag heter dizzed. Sa hon. -O....k jag heter Lova. Sa Lova. -ok men vad gör du
i min träkoja. Undrade dizzed. -oooo jag viste inte derekt att......det......var din :blush:
-Det gör inget det var bra att du kom. Sa dizzed.
-v-varför. Sa Lova till dizzed. -för att...........följ efter mig. Sa dizzed
-ok då. Sa Lova. Dom gick till en vulkan och sen kollade dom i en sjärnskikare
där såg dom en gul prick dom gick ditt och då var dom i en läskig skog.
-Varför skulle vi hit. Sa Lova. Dizzed var bara tyst. -hålla???. Sa Lova lite
tyst.
-Stanna kvar där så berättar jag varför. Sa dizzed.
-Em........ok. Sa Lova.
-Du är en förlorad prinssesa i landet kidspanda och du har många krafter. Sa dizzed.
-VA!!!Sa Lova högt. -jo ja det är du men det värsta är att jag hittade en litet pappers
bit på den så stog det: Jag ska möta prinssesan Lova på onsdag den 19/1-11 annars
ska jag förstöra hela världen MWOHAHAHA. Du måste lämna prinssesan då väm du en
är? När du ger prinsessan Lova till mig så kommer alla att få allting dom önskar sig men
prinsessan kommer ligga i fängelse-hålan för alltid tills på Torsdag den 20/1-11 då måste
hon vara med på en trollkarls duell ha ha ha ha kom ihåg det ha ha ha ha mött mig vid lava
stelet.............-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sa Lova.
-men vart är lava stellet för not?. Frågade Lova.
-Lava stellet är ett lava stelle förstors. Sa dizzed -em......ok????.Sa Lova.
-men varför skulle vi hitt. Sa Lova.
-För att här är ingen här bara vi och ingen får veta det på lappen förutom oss och Kamaria. Sa dizzed
-KAMARIA!!!. Sa Lova.
-Ja Kamaria känner du henne? Frågade dizzed.
-Ja det var hon som gedde mig ett hem och hon tog hand om mig när jag var liten. Sa Lova.
-MMMMMMMM men nu måste du sova vi går till kamaria imorgon och övar på alla krafter då. Sa dizzed.
-ok jag går väl hem då och så möts vi här eller?. Sa Lova.
-mmmm ok. Sa dizzed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0