panfu saga del 1 :D

Hej. Innan jag börjar panfu sagan så ska jag
bara skriva en sak det är att: det är väldigt lite
i det här inlägget men jag lovar att jag ska göra
en lång del på sagan nästa gång och näst, nästa
gång och näst, näst, näst nästa gång och alla andra
(kanske) så nu ska jag skriva i sagan p.s. den kan
vara sorglig ibland :( : Det var en gång en liten flicka
som var typ 9 eller 10 år. Flickan hete Lova (som lovar).
Hon hadde ingen familj och en hittade henne när hon var liten
hon som hittade Lova när hon var liten hette Kamaria hon var
en spå kvinna och lämnade Lova i en träkoja ensam :(.
Nu skulle hon gå till skolan. Skolan var under vattnet
och då kallades den för undervattens skolan. Lova gillade inte att
vara i skolan för att alla mobbade henne och massor av andra elaka
saker på henne. Hon hadde inga vänner förutom 1 vän. Lovas vän hette
Maja men Lovas vän Maja hadde flyttat långt borta. Så hon var helt ensam :(.
Nu skulle Lova till skolan. Det var den 1 delen av panfu sagan 1 det kanske
kommer fler panfu sagor som panfu saga 2 :D. Jag kommer kanske att skriva
fortsättningen av panfu sagan imorgon och på panfu sagan del 2 så ska jag lägga
till en bild :D. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0