Panfu och en lösning med kirby8

Hej allihopa. Jag har en lösning på vad jag ska göra med kirby8.
Kirby8 är inte här i helgen och då om jag hinner så ska jag skriva
i bloggen vad det är. Så ni behöver inte om ni inte vill att skicka en
kommentar (alltså en kommentar med kirby8) . Bra va :thumbup:
och jag behöver några mer bilder på
panfu men jag kanske gör mer bilder på panfu senare idag. Men jag
visar dom bilderna jag har på panfu. Jag ska okså fråga några pandor
på panfu om dom har läst min blogg och om dom vet frågorna. Här är
dom bilderna jag har på panfu:
Skärmbild över Panfu
här är den typ hemliga grejen :thumbup:
Här är dom som ville vara med i min blogg :) :D.
Det var dom bilderna och jag kommer att logga in
på panfu jämt idag. i bollywood om den inte är full då.
Hejdå allihopa. P.s. jag kommer att vara i djungeln
eller i staden eller i min träkoja när jag loggar in på panfu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0