panfu: min son är en pirat (kirby8) 1

Hej allihopa. Jag är dizzed nu och rubriken
heter panfu: min son är en pirat (kirby8) 1
för att kirby8 ska snart skriva i bloggen och
då ska hon skriva om äventyret min son är
en pirat på panfu (p.s. om du inte har jort det
äventyret och vill inte se vad som kommer att
hända i det äventyret än
då ska du nog inte läsa:
panfu: min son är en pirat (kirby8) 2  men när
du har jort äventyret så kan du läsa det inlägget).
Du får välja om du inte har jort det då får du välja
mellan: läs panfu min son är en pirat (kirby8) 2 även
att du inte har jort det äventyret eller så kan du välja
mellan att inte läsa panfu: min son är en pirat (kirby8) 2
men när du är klar med det äventyret så ska du läsa det.
Det var det som dom som inte har gjort äventyret min son
är en pirat på panfu får välja med (p.s. om du inte får göra
en panda på panfu så kanske du får det snart men jag vet inte).
och kom ihåg det kanske inte är ett bra inlägg för dom som vill
läsa panfu: min son är en pirat (kirby8) 2 men inte vill se vad
som kommer att hända. Nu ska kirby8 skriva i bloggen men jag
kanske kommer att skriva snart ijen. Hejdå allihopa. P.s. imorgon
kommer det näst sista delen av sagan djurens äventyr (kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0