om mig och om min panda på panfu :)

Hej allihopa. Nu ska jag skriva lite tillt om mig själv
och om min panda på panfu. Först om mig själv: min
favorit dricka: vatten (för att jag gillar inte kolsyra) mitt
motto: jag älskar djur, vänner, överasskningar och bloggar
vad jag gillar mest av allting: djur, vänner, familjen och överasskningar
vad jag hattar av allting: tjuvar, fula ord,elaka människor och dom som luras mycket :mad:
ok nu ska jag skriva om min panda på panfu: den heter: dizzed.
hur många vänner den har: 882 vänner (väldigt mycket men det är bra att ha många vänner.)
min panda på panfus bästa vänner: kirby8 och walle.E.
Hur många år min panda är: 9 som jag är. Jag hittar inte på not mer att
skriva men jag skriver mer snart hejdå allihopa p.s. jag skriver inte
nyheter om panfu för det gör ju Max och Ella i panfu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0