olika saker......

Hej allihopa. Rubriken heter olika saker för att jag inte
hittar på not att skriva i bloggen. Men jag hittade på lite
att skriva i bloggen och det var olika saker. Först ska jag
skriva mer om mig själv och min familj: Vart jag bor: i östervåla.
Vad min syster heter: Michelle. Vad min mamma hetter: Jeanette.
Vad min pappa hetter: John. Vad minna katter heter: (fast det kanske
ni redan vet?) dom heter: Cloetta, Mascot, shannon, lady och luffsen.
Om ni har några frågor så kan ni  skriva frågorna i en kommentar och
skika den till mig om du vill. Juste jag glömde en grej att skriva. Mitt efternamn
är: Houdi och nu ska jag skriva vad sagorna ska heta (jag har planerat vad några sagor
ska heta). saga nummer 2 ska heta: Äventyret i den magiska tavlan. Alltså jag gör namnet
lite mindre alltså jag kommer att skriva att den heter Magiska tavlan. och sagan nummer 3
ska kanske heta: Husdjuren eller dragon och micke. och sagan nummer 4 ska kanske heta:
tassen och korpen. Det var alla sagor som har ett namn Hejdå allihopa. P.s. sagan nummer 3
skulle jag heta: Husdjuren eller dragon och micke du får om du vill kommentera vad jag ska välja.
:) :D :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0