NNNNNNEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NNNNNNNEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJ åååå hej :blush: ja em..........rubriken
heter NNNNNNEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är
för att min första booly (en tiger booly) har rymt ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ja alltså
jag hittar inte den i min träkoja ;( :(. Jag som älskade den (inte på :love: alltså
jag vill inte gifta mig med honom men jag älskar honom ändå på ett annat sätt)
och jag vet inte vad som har hänt jag har inte fått: en av din booly kommer snart att
rymma gå snapt till din träkoja och ta hand om den. Ja jag går alltid ditt när sånt där
kommer men hur kunde han rymma :(. Ja ja får väl köpa en till booly jag har egentligen
en till booly det är en pink booly (alltså rosa bolly) men jag vill ha 2 boolysar. Jag ska skriva
lite om min rosa bolly:
namn: Rosi (kom på det nu :D).
favorit matt: booly matt älskar hon hon har ju inte ätit nontong annat.
bästa vän: Tiger booly (min första booly som har rymmt :(. )
hobby: blåsa bubblor och att leka med tiger booly som har rymmt ;(.
motto: ingen anning.
Det var lite om min rosa booly som heter Rosi (p.s. allting handlar om panfu).
Ses snart jag skriver ett inlägg efter det här för mig. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0