nånting konstigt på panfu :S

Hej allihopa. Jag och kirby8 var inloggad på panfu nys för att
jag skulle ta kirby8 till undervattens skolan :D.
Ja och det hända nånting jätte konstigt :S. P.s. den här
svarta och tjocka texten är jag: kirby8 ;).
Det som hände var att kirby8.......Kirby8 du kan väl bärätta
bätre väl?
Ok ;). Jag och dizzed skulle gå till undervattens skolan men
jag kunde ej gå ditt men dizzed kunde gå ditt.
Alltså kirby8 hadde på sig dykar dräkten men för alla andra pandor så hadde
hon bara isdiamant dräkten på sig och hon kunde inte gå till undervattens skolan.
Jag undrar hur det kan bli så :question: :S.
Ja om ni kanske vett varför det blev så, så kan ni skriva det i en kommentar ;).
Hejdå allihopa :D.
Hörö, jag skulle ju seja det :mad: .
Ha ha ;), var inte så arg det var bara ett skämt ;). Sig det nu då :D.
Ok. Hejdå allihopa ;).
och den super snälla ;) :
DIZZED :D!!!
Nej mitt sa vi ju det var ju din tur ;).
Jaha :blush: .
Den super snälla KIRBY8!!!

Bravo ;). Du är ju snällast i hela världen........(Kanske) ;).
Tack men du sa fel: du är den snällaste i hela världen (kanske ;) ).
Tack :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0