min katt Flamman

Hej allihopa. Jag är dizzed nu men kirby8 ska
skriva i bloggen snart idag (jag vet inte vad
kirby8 heter på riktigt :S).
Nu ska jag skriva om min första katt som
hette Flamman. Min första katt alltså Flamman
är nu d          ö           d  ;( ;( ;( ;( . Men nu ska
jag skriva om henne: Hon är parad med: en katt
som heter Gato som okså var min katt han d+o+g
på halloween 2010. Flammans bästa kompis: vet inte
kanske Gato. Vad Flamman gillade att göra: gå på en
prommenad och träffa människor. Det var lite jag kom
på om Flamman. Nu ska kirby8 skriva i bloggen. SES
hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0