Lady och Luffsen och om mig

Hej allihopa. Nu ska jag skriva om mig och om minna katt ungar
som heter Lady och Luffsen: OM LADY OCH LUFFSEN:
Lady älskar matträtten pasta och nys märkte vi att Lady älskar
kykling :S . Mycket bättre om katterna:
om Lady:
Favorit mat: pasta, kanske katt matt och märkte nys att hon älskar
kykling (allvarligt jag ska äta kykling till middag och Lady gnäller för
att få lite kykling).Favorit färg: Ingen anning kanske lila.
Bästa vän: Luffsen så klart (Luffsen är hennes brosa).
Ladys familj: Mamma: Cloetta, Pappa: Gato som är d+ö+d ;(,
Brosa: Luffsen.
Om Luffsen:
Favorit matt: chips och ostbågar :D.
Bästa vän: Lady så klart (Lady är hans syrra).
favorit färg: Vet inte men jag tycker att han passar som blå he he.
Luffsens familj: Mamma: Cloetta, Pappa: Gato som är d+ö+d ;(,
Syrra: Lady.
Om mig (på riktigt):
Min favorit färg: Gul.
Min favorit matt: Fisk.
Minna bästa vänner: en bra vän som börjar på: W och en annan bra vän som heter Anna.
Min familj: Mamma: Jeanette, Pappa: John, Syster: Michelle.
Det var om mig och om minna katter.
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0