Kommentar regler:

Hej allihopa. Om ni vill skicka en kommentar
till mig så är det nog bra att jag skriver reglerna:
Regler:
Om du ska skriva och skicka en kommentar till mig
så vill jag hälst inte att ni skriver nånting dåligt med
bloggen. Jag vill att många ska vara med i tävlingarna
men kom ihåg att inte bli ledsna om ni trodde fel (det är
ju bra att försöka). Om jag inte skriver så mycket i bloggen
så är jag kanske hos en annan eller så är jag uptagen så
blir inte ledsna eller arga om jag inte har skrivit så mycket men
jag tror att ni inte blir det (jag kan ju inte skriva varenda dag).
Om ni vill skicka många kommentar och ni TROR att jag tycker
att det är jobbigt så blir jag bara jätte glad om ni ger många
kommentarer. Inte regler:
Jag tror att jag har fler regler men det där var reglerna jag
kom på nu och om jag kommer på mer regler så skriver jag
det i bloggen om jag hinner. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0