kirby8 (kirby8 får inte se det här än)

Hej allihopa. Kirby8 får inte läsa det här och det är därför jag
skriver det på rubriken. Kirby8 får inte se det här för att det
är en överasskning till henne det är..........men det kan jag väl inte skriva.
För att kirby8 kan läsa det här ändå!!! ja juste nu vet jag. Jag skriver det här men
på panfu kan ni om ni vill seja att kirby8 inte får läsa bloggen :). ni får seja
det till henne om ni vill. (om ni har en panda på panfu?) Men imorgon så ska ju
kirby8 skriva i bloggen :O hhhmmm......om ni har några tips till mig så kan ni
kommentera eller seja det i panfu om du har en panda där? Du måste skriva
en kommentar eller seja i panfu FORT innan imorg.........jag kom på att man inte
kan skriva vad man ska seja på panfu nu klockan är ju not med 8 :S ni får nog
je en kommentar. Men ni får je kommentaren före imorgon eller imorgon i eftermiddagen
klockan2 eller 4 så skynda er innan imorgon i eftermiddan klockan 2 eller 4 :O så hejdå
allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0