Kirby och jag sagan, kommer snart och ett problem

Hej allihopa. Jag och kirby8 ska göra en saga om oss på panfu
och den kommer snart och kirby8 är alltid den svarta och tjocka
texten och ibland är det jag men då skriver jag ju om det är jag :D.
Hi hi ja.
KIRBY!!! Vad gör du här?
Hi hi det är så kult att skriva i bloggen :D så jag kommer att vara
med i detta inlägg okså ;).
Ja men jag tänkte.......ääähhh........ok visst får du vara med igen :blush: .
Varför gjorde du :blush: minnen till mig???
Jag skulle skriva en.......prisent till dig i detta inlägg......:blush: .
Men dizzed jag fyller inte år på LÄNGE nu :D :).
Nej men jag skulle göra en i förväg :blush: .
He he du kommer nog att gilla den ;) :blush: .
Va......JJJaaa tack dizzed jag ska gå nu så du kan skriva min prisent förutom
att jag ser den nu :D.
Ja :blush: lova att inte läsa detta inlägg då :blush: .
Ja jag kommer inte att läsa det ;) jag kommer snart och i nästa inlägg får väl
jag vara med i va? ;).
Ja det får du ju vi har ju bästemt det ;).
Jippi jag kommer snart när du är klar ;).
Tur det var nära ögat......inte bokstavligen alltså.
Jag ska inte skriva vad jag ska ge kirby8 i födelsedags prisent för att hon fyller inte år ju.
Jag ska skriva nånting annat men kirby8 får inte se det :blush: .
Ja em....Det är 3 olika saker som kirby8 inte får läsa :blush: här är dom:
1. Jag ska göra en överasskning till kirby8 ;),
2. Jag vet 2 av hennes hemligheter som jag tror att jag ska säja :blush: ,
3. Jag vet att hon kommer att läsa detta inlägg ändå.
Så läs trean NOGA. KIRBY8 KOMMER ATT LÄSA DET HÄR ÄNDÅ!!!!
Ja jag läste allting och du får inte skriva minna hemligheter :mad:
tror du att jag ska låta dig skriva minna hemligheter och du lämnade till och med en
lapp med minna hemligheter på!!!
Ååååh är det stella i djurbutiken igen som har gjort det :mad: .
Ja och det var efter jag sa minna hemligheter till dig och det stog så hä på lappen:
Att göra lista:
1. Hitta på ett inlägg till bloggen dizzed.blogg.se,
2. Kolla noga att kirby8 inte ser vad jag skriver,
3. Skriva kirby8s hemligheter i bloggen.
Ojdå.....Förlåt :blush: .
Mmmmm........Förlåt om jag var arg på dig men jag vill inte att någon ska vetta hemligheterna :mad: .
Ja men det var så bra hemligheter och du kommer att bli.....Vet ej men nånting bra om någon får reda på dom så
allting jag ville göra är att göra dig glad.
Aaaahhhhhaaaa ok beräta hemligheterna då.......Jag går ok jag lovar att inte läsa :D.
Ok.
Nu har kirby8 gått och nu ska jag skriva hennes hemligheter och jag ska skriva en överasskning.........
Jag skriver det någon annan dag för att jag ser kirby8 i ett fönster och hon kanske läser detta.............
Ja ja vi får se om det kommer någon dag som hon INTE läser bloggen.
Hejdå allihopa.
Oj juste kirby8 var ju okså med:
Hi hi :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0