JJJJJJJJAAAAAAAAAAA :D :) :P

Hej allihopa. Ja min pappa är hemma (det betyder att jag kanske
får göra nästa del i panfu sagan :P :D. För att min pappa var borta
och det är bara han som kan göra bilder till bloggen :D. Jag är ju okså
JÄTTE glad för att han är hemma. Jag bara älskar att skriva sagor
i bloggen och så har ju min pappa kommit hem och min syster
har okså kommit hem. Jag får vänta tills min pappa kommer upp och
då kan jag fråga honom om jag kan skriva ett tillt inlägg :) och så kan
jag kanske få fler bilder att lägga till bloggen :). Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0