jippi stardoll!

Hej allihopa. Jag är kirby8 nu och jag skulle bara säga
att jag är meddlem i stardoll :thumbup: :D ;) :). Jag är SSÅÅ
GLAD. Jag fick min stardoll igår så den är ny. Jag vet inte
vad dizzeds stardoll hette men det kan vara DizzeD men jag
har ingen anning :question: . Min stardoll heter.....Jag mennar
här är lite om min stardoll:
Namn: Kirby8Godis.
Vänner: Vet inte hur många :S. Kanske 3 vänner eller 2 eller bara 1.
He he rätt littet :S men det får väl duga :thumbup: . Ja ja jag skulle bara
skriva det. P.s. Stardoll är ett online spel och sök på det här på internet
så kommer du till stardoll: Stardoll.com. Även att det står: .com så är det
ändå inte engelska :). Stardoll är ett svensk spel och nu ska jag logga in
på stardoll.
Hejdå allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0