Japp, ännu en ny kategori igen

Hej allihopa. Jag har gjort ännu en ny kategori och
den heter: spel. I den ska jag skriva om spel. Jag
kommer mest att skriva om online spel som: panfu,
lpso, club penguin och massor av mer. Jag kommer
okså ha tävlingar om spel så jag hoppas att ni är medlem
i många online spel. Jag kommer snart att göra en ny
kategori som ska hetta: Intervjuer. Jag kanske gör fler
kategorier idag. Jag kanske till och med gör en kategori
som kirby8 INTE får LÄSA. Ni måste nog kolla noga vad
jag skriver om för att jag skriver om jätte mycket och då
kan det låta jätte konstigt typ alltså om jag typ skriver om
panfu och ni inte har kollat på vilken kategori det är så kan
det typ stå: Jag hör köpt en ny pokopets eller jag har en bolly.
Så kolla noga på vilken kategori det är. Det var ett tips bara.
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0