jag älskar djur :love: och en ny kategori :).

Hej allihopa. Jag hadde ingenting att skriva om förut,
men nu har jag det :D. Jag gjorde en ny kategori och
den handlar om Djur. Då kom jag på att jag kan skriva
om Djur. Jag ÄLSKAR Djur och kanske naturen men mest
av allt så älskar jag Djur och massor av annat.
Många älskar Djur har jag märkt för länge sen.
Jag kommer att skriva om Djur i den här kategorien och
jag vill inte att människor ska jaga Djuren, till slut så kommer
det inte att finnas Djur alls och alla växter kommer att försvinna ;(.
Om det inte finns Djur och växter så kommer till och med människorna
att d+ö för då finns det ju inget: kött, matt, fisk, växter, bär, potatis,
Djur som hjälper människorna och massor av mer :(. Ja ja jag hoppas
att jägarna inte d+ö+d+a+r alla Djur och växter. Så försök att rädda Djuren,
Djuren räknar med dig:
Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0