iPad

Hej allihopa. Jag ville skriva mer i bloggen.
Rubriken heter iPad för att jag skulle skriva
blogg inlägget på en iPad men det gick inte :D.
Jag ska okså skriva om iPadar. Jag tycker att
iPadar är roliga alltså den är större än en iPHone
och man kan spela spel, skriva saker tror jag, Men
man kan inte skicka sms eller Ringa till en på en iPad.
Men iPadar är roliga ändå. Jag har 2 favorit spel på en
iPad eller en iPHone det är angry bird och cut the Rope.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer om iPadar men jag
ska skriva ett tillt inlägg nu. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0