Intervju (dizzed frågar kirby8 och kirby8 frågar dizzed)

Hej allihopa. Jag och kirby8 ska göra en liten intervju
alltså jag ska fråga kirby8 om saker och kirby8 ska
fråga mig om saker. Kirby8 är den svarta och tjocka
texten i det här inlägget igen ;). He he ja men vem
ska fråga först? Jag vet inte......Du kan väl fråga mig
först och sen frågar jag dig eller? Ok vi gör så som du
sa. Ok. Men jag kanske svara: vet inte eller det vill jag
inte berätta. Ok jag kanske okså svarar så ;) ;). Du börjar: Ok.
Om dizzed:
dit riktiga efter namn: Houdi.
Varför gjorde du en blogg? För att jag har alltid viljat ha en
egen blogg. Varför valde du just mig som blogg vän? För
att du är: snäll, rolig, har mycket fantasi, skriver bra och så
vill du ju vara med i bloggen.
ålder: 9 år.
Du Ojilar: att vara ensam, dumma människor, människor som
luras mycket och sjukdommar.
Din bästa kompis på panfu: Kirby8 (du så klart kirby) och paolina9 <3.
Din favorit tv kanal: Nickelodeon.
Hobby: Vara med vänner och djuren, blogga, pyssla, spela panfu och
leka.
Du gillar: Vänner, djur, bloggen, blogga, läsa och panfu.se.
Namn på dinna husdjur: Jag har 3 katter som heter: Cloetta, Maskot, Shannon,
Lady och Luffsen.
Om kirby8:
ditt riktiga efter namn: jag vill inte berätta.
Varför ville du vara med i bloggen? För att jag skulle bara tästa men sen var det
jätte kult att skriva om sig själv, lägga till smileysar, blogga med en vän och massor
av mer.
Ålder: 9 år.
Du ojillar: Dumma människor, trånga stälen, farliga djur, nåt fel på panfu och svär ord.
Din bästa kompis på panfu: Dizzed (du dizzed), paolina9 och jujuju.
Din favorit tv kanal: Nickelodeon.
Hobby: Vara med vänner, ha kul, blogga, leka, pyssla och spela panfu.
Du gillar: Vänner, djur, lekar, pyssla, bloggen, panfu.se och minna bästa vänner.
namn på dinna husdjur: Jag har flera låtsats husdjur och ett riktigt djur men jag vill
inte siga dens namn.
Inte
om
dizzed
och
kirby8:
Det var om mig och kirby8.
Ja och vi kanske skriver mer om oss igen :D.
Japp och så kan vi intervjua andra i panfu :D :).
Jippi.
Japp igen och jippi.
Ja men nu måste jag gå.
Ok.
Hejdå allihopa.
Hejdå allihopa.

och mig :D :):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0