hur man skickar en kommentar:

Hej allihopa. Nu ska jag skriva hur man skickar en kommentar:
längst ner till höger av ett inlägg som det här står det: kommentarer (0)
eller hur många kommentarer jag har fått. Klicka där det står: kommentarer (0)
eller hur många jag har fått och då kommer det inlägget som du vill kommentera
fram och då kollar du längst ner och där är kommentar grejerna som du ska skriva i.
Du kan hitta på ett namn eller använda ditt riktiga namn jag har ju hittat på ett namn och
det är ju dizzed :D. När du ska skriva din E-postaddres så kan du bara skriva nånting
för att jag mejlar ingen alls än :D. Där det står URL/bloggadres så ska du skriva vad
din blogg heter om du har en blogg om du inte har en blogg så ska du inte skriva nånting
där :). Sen så ska du bara skriva kommentaren. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0