Hemma och min bästa vän på panfu.

Hej allihopa. Nu är jag hemma och kirby8 kunde skriva i bloggen just nu :).
Kirby8 ska skriva i bloggen nu. Jag och kirby8 är
världens bästa vänner i panfu även att det inte står så på min
proffil eller på kirby8s proffil :rolleyes: på panfu
men vi är världens bästa panfu vänner ändå. Jag skulle logga in på panfu
igår och ta lite bilder på min panda till bloggen ;). Men panda världen Pandageay
eller vad den hette var helt tom, undrar varför :question: men jag tog den för att
jag skulle ju vara ensam med bilderna på min panda och massor av andra saker ;).
Sen ville kirby8 logga in på panfu och hon visste inte att min panda var inloggad. När
kirby8 såg att min panda var inloggad så loggade hon in på panda världen pandageay.
Kolla jag och kirby8 var dom ända som var inloggade där:
Hi hi :D. Jag och kirby8 träffades i hennes träkoja så jag tog en bild på oss:
Ha ha. Jag och kirby8 är vänner :love: .
Hejdå allihopa. P.s. början på inlägget var från igår.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0