Hej. Nu ska jag skriva om minna katter.......

Hej allihopa nu ska jag skriva om minna katter
Fast det är mitt på morgonen så kan jag väl
skriva i bloggen ända tills det är frukost för
mig :) . Jag har 5 katter hemma hos mig
3 av dom 5 katterna är kattungar :love:
fast jag skulle ha 9 katter men dom andra
katterna d+o+g   ;(  men ni har säkert husdjur
som inte d+ö+r när dom är 3 eller 2 år ;(
mmmm jag hittar inte på not mer att skriva
men jag skriver säkert not senare idag :) hejdå
allihopa nu är det i alla fall  frukost. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jakob

Tja!

Jag e kompis till din far och har bara sett skymten av dig vid samkväm som din pappa ordnade.



Vill bara önska lycka till med din relativt nya blogg och hoppas du får massor av läsare.



Jag har haft ett antal katter och vet både hur givande det kan vara och hur smärtsamt det är när de "kolar vippen".

Tur att ni har andra katter. Hoppas du får mycket glädje med dem.



Som sagt, kämpa på med bloggen och se till att överträffa farsan i antalet läsare.



/J

2011-01-05 @ 22:12:57
URL: http://www.trolleriunderhallning.se/bilder
Postat av: Jakob

Tja!

Jag e kompis till din far och har bara sett skymten av dig vid samkväm som din pappa ordnade.



Vill bara önska lycka till med din relativt nya blogg och hoppas du får massor av läsare.



Jag har haft ett antal katter och vet både hur givande det kan vara och hur smärtsamt det är när de "kolar vippen".

Tur att ni har andra katter. Hoppas du får mycket glädje med dem.



Som sagt, kämpa på med bloggen och se till att överträffa farsan i antalet läsare.



/J

2011-01-05 @ 22:14:09
URL: http://www.trolleriunderhallning.se/bilder

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0