Hej. Jag och kirby8 här. Kirby8 är glad :). + Söta kattungar.

Hej allihopa. Kirby8 är också här.
Japp och jag är SSÅÅ glad idag :D :) :thumbup: .
Ja alltså kirby8 sa att hon var glad idag men jag vet inte
varför hon är glad idag :question: .
Ha ha :). Det är olika saker som jag är glad för :D :).
Jahap......Vad för saker?
Det är mitt lycko nummer idag :D :). Alltså 31 är mitt
lycko nummer så då kommer det att komma tur idag :D ;).
Ja men berätta vad som är för saker som har hänt......Eller vad
som kommer att hända.
Ja det ska jag nu ;) :D.
1. Jag ska kanske träffa en jätte bra vän i panfu idag ;).
2. Du kommer kanske att skriva panfu saga del 7 och den är
jätte bra och spännande ;) :D.
3. ikväll ska vi ha vårt späsijal party, och lek stund i panfu ;) :thumbup: .
4. Jag vet att det kommer att komma MYCKET tur idag ;) :D :).
5. Jag van en tävling på stardoll.com ;) :D :) :thumbup: .
Van du en tävling på stardoll.com?
Ja :thumbup: :D ;).
Tur för dig ;).
Ja jag vet :D :) :thumbup: .
Jag kanske bara kanske skriver panfu saga del 7 idag men jag tror det :D ;) :thumbup: .
Åååå vad söta dom är :love: .
Ööööö........VA!!!
Oj förlåt......Minna katt ungar ligger bredvid mig medan jag skriver det här och dom sover så sött :love: .
Åååå vad sött :love: har du bilder på dom?
Om jag har :D. Jag är jätte många som jag tog nys med min mobil ;).
Här är dom:
Kattungarna är vilda, sötta, roliga och gosiga :love: :D :).
På den här bilden så sover en:
Åååå vad söta kattungar du har :love: .
Ja jag vet :love: här är en till:
ser lite vild och sömnig ut på den bilden :).
Här sover dom tillsammans :love: :
Dom heter Lady och Luffsen.
Ååååå du har världens söta kattungar som jag vet :love: .
Jag vet :love: . Jag har 2 bilder till på dom små och söta kattungarna :love: .
Här är ännu en till när dom sover tillsammans:
Du är en jätte, jätte bra blogg vän ;). Visa den sista bilden :love: .
Ok här är den sista bilden när dom sover tillsammans igen :love: :love: :
Det var den sista bilden på minna små och söta kattungar :love: .
Ja dom var värkligen SUPER SÖTA OCH DÅ MENNAR JAG SUPER SÖTA!!! :love: :love: :love: .
Ja jag viste att du skulle ÄLSKA dom det gör jag med ;) :love: :love: .
Ja jag ÄLSKAR DOM JÄTTE MYCKET!!! :love: :love: .
Först alltså innan jag fotade dom så skulle jag ta min mobil som var på soffan och där var kattungarna.
Men då låg Luffsen på min mobil (och jag lovar att kattungarna har jätte, jätte vassa tänder och klor)
och Luffsen var typ vakt över min mobil så när jag strekte handen för att knuffa Luffsen försiktigt och ta
min mobil så bet han och rivde och massor av saker på min hand så då gjorde det ont kan jag lova!!!
Ha ha :D.
:mad: Det gjorde faktiskt ont :mad: men det var faktiskt kult :D :) ;).
Ja ha ha :D.
Ja men nu ska vi nog sluta att skriva så vi kan träffas på panfu ;).
JA!!! :) :D :thumbup: ;).
Japp! Vi ses i pandavärlden: Bollyland om bollyland är full så tar vi.......em........Vilken ska vi ta då?
Jag vet inte men bollyland är säkert inte full ;). Vi ses där, dizzed.
Ja ;).
Hejdå allihopa.
Hejdå allihopa ;).

OCH:

Kommentarer
Postat av: tassa09

hej hej :)

vilka söta katter du har.:)



///tassa09 :)

2011-02-01 @ 19:04:29
URL: http://................................

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0