Glad idag :) :D

Hej allihopa. Jag har fått 1 kommentar
från en snäll vän från panfu idag. Jag skriver
inte mycket om henne för att jag vet inte
om det är okej för henne. Jag skriver
inte hennes namn för att jag vet ju inte
om hon vill det. Men jag är okså glad för
att många sejer att min blogg är bra :D.
Men saga nummer 1 alltså djurens äventyr
kanske kommer sent alltså jag måste seja det
till en vän, hon måste läsa vad som hende, hon
får ibland låna datorn, jag vet inte om hon vill och
att hon kanske glömmer bort det. Jag hoppas att
hon vill det och sånt. Så att ni vet så fyller jag år i
den 1/11 alltså den 1 november och jag föddes 2001
så jag är 9 år. Jag vet inte vad jag ska skriva nu
men jag kanske kommer att skriva snart. Hejdå allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0