fult med många pandor!!!! och vad jag ska göra idag

Hej allihopa. Jag var nys inloggad på panfu
och den nya slotssterasen var där. Den var
jätte häftig. Men jag tappade bort min panda
för att det var så många där. Men sen hittade
jag min panda. Det var så fult i panfu så att alla
pandor nästan inte kunde gå!!! :O. Men då loggade
jag ut..........mmmm jag har väldigt mycket att göra
idag det är: 1.skriva klart inlägget till den här bloggen.
2.göra mig klar till en kattutstälning. 3.åka i en bil till kattutstelningen.
4.vara i kattutstellningen (kanske i en lång stund???.) 5.åka hem från
kattutstelningen. 6.vara inloggad i panfu. 7.läsa panfu bloggen. 8.skriva
mera inlägg till bloggen. 9. ..............vet inte kanske skriva mera inlägg
till bloggen. 10 se en film (kanske.) 11. kanske sova. M.m ska jag göra
jag ska ju okså köpa godis för att det är ju lördag. Jag hoppas att jag
kan göra allting på min lista. Jag hoppas det :thumbup: och nu ska jag
bara skriva en sak till om mig själv: mitt favorit godis: kexchoklad,dumle
kola,mjuk kola,hubba bubba,tuggummi och choklad. Jag kommer inte på not mer
att skriva men jag ska visa en bild på den nya slotsterassen i panfu och visa
hur många pandor i panfu som det var där:
egentligen var det mer pandor där när jag var inloggad men jag tog
bilden litte senare och alla ville vara i trappan :question: :S. Jag skriver
kanske mer senare men jag tror att jag ska skriva i bloggen efter att jag
har varit på kattutstelningen. Hejdå allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0