frågor och svar :).

Hej allihopa. Jag fick nys en kommentar från min
vän på panfu som heter kirby8 (hon heter inte kirby8 på riktigt).
Kirby8 hadde frågor och jag kan skriva frågorna nu hon undrade
varför jag inte skriver om att rädda naturen, varför jag inte skriver
mer hemliga saker i panfu och hur man får ett smileys paket. Det
var faktiskt rätt smarta saker jag kan skriva om. Jag ska skriva
om dom sakerna imorgon. Kirby8 kommer att skriva i bloggen nu
men jag bara skrev det och sånt. Det här är kanske mitt sista inlägg
idag för att kirby8 ska ju skriva i bloggen. Hejdå allihopa. P.s. Jag
kommer att göra några ändringar snart eller om en lång stund Ja ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0